zpozdeni SMTP spojeni

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Pátek Červen 30 08:02:57 CEST 2006

|Ahoj vespolek,
|
|Snazim se vyresit nasleduji "vyhytavku" :
|
|kerio mailserver na v poslednich verzich moznost nastaveni
|zpozdeni prichoziho SMTP spojeni. Funguje to tak, ze pokud se
|snazite pripojit na port 25, tak se spojeni sice navaze, ale
|ceka 20 sekund a teprve potom se objevi prompt.
|
|220 server.xxxxx.cz ESMTP Postfix
|
|Tim se vetsina spamu odfiltruje hned v zarodku, protoze spamy
|si nemuzou dovolit tak douho cekat ( potrebuji to sypat rychle ).
|
|Nevite nekdo, jak stejneho efektu docilit na postfiku ? me se
|to tedy nepodarilo.

DD,

co hledate se jmenuje greylisting, ja tuhle antispam metodu pouzivam dlouhou
dobu a je faktem, ze co neodfiltruje spamassassin, tak greylisting zarazi
greylisting. Mam to rozchozene na sendmailu jako milter, je to hodne
konfigurovatelne. S postfixem nemam praktickou zkusenost, ale letmym
pohledem do google jsem par linku nasel.

--
Petr Hvezda