jak nastrihat stream z dvb

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Březen 1 00:05:46 CET 2006

Tue, Feb 28, 2006 at 11:53:18PM +0100  Ctirad Fertr napsal:
> Zcela logicky. Ono mpeg si nemůžete střihat, kde vás napadne. Musíte vždycky
> tam, kde je hranice GOPů (skupina vzájmeně provázaných a bezeztrátově
> neoodělitelných I, P a B snímků). Pochybuju, že tohle mencoder umí. Ani
> avidemux to moc neumí. Zato zmiňovaný projectX nebo gopchop to umí
> spolehlivě.

mencoder to urcite nejak umi. Minimalne u mpeg4 to dela, pokud mu explicitne
nereknete, ze to ma strihat presne v danem case. U mpeg4 mi tim padem
artefakty nikdy nevznikaly a pokud u mpeg2 vznikaji, bude to spis chyba.

--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.
: NOMI team, developer, http://tomi.nomi.cz/   tomi na nomi.cz :