NX a cierna obrazovka ..

Kozo kozo na pobox.sk
Středa Březen 1 10:54:47 CET 2006

Pekny den ..

zapacil sa mi NX, ale z casu na cas sa objavi problem pri instalacii.

freenx a suvisiace balicky sa nainstaluju bez problemov, ale pri pokuse
o pripojenie po prebehnuti autorizacie sa mi otvori X okno, kde mam len
X kurzor a nic viac. Ziadne nastartovanie prostredia. Nejde ani konzola,
ci samotny xterm.

system, kde sa mi to takto sprava je CentOS 4. Zaujimave je, ze na
jednom stroji mi to chodi, na inom nie. Rozdiel medzi instalaciami de
facto nie je a aj postup instalacie bol totozny.

Na porovnavanych strojoch mam

nx-1.5.0-1.centos4
freenx-0.4.4-1.centos4
tcl-8.4.7-2

V com by mohol byt problem ?
Pozeral som google a problem je viac nasobne reportovany (nezavisle na
pouzitej distribucii), ale nenarazil som na thread, ktore by problem aj
riesil.

klient pouzivam posledny pre Windows, alebo linuxovy nxclient-1.5.0-113

--

		                                   K O Z O