Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Březen 1 13:54:49 CET 2006

Vinclav Erich napsal(a):
> On Mon, 27 Feb 2006 17:33:23 +0100, Martin `MJ' Mares wrote

> Dobry den

> Aby som to snad trocha uzavrel. Este nedavno bol spam v tomto liste skor
> rarita. Preto je zarazajuce, ze je odrazu plna konferencia spamu. Treba to
> riesit. Systemove riesenie je riesenie na strane servera. Pokial to p.
> Kasprzak povazuje za nepotrebne, nemozem povedat ani makke f. Len ma zarazilo,
> ze v podstate dost ludi prechadza problematiku spamu mavnutim ruky. Vcelku som
> z toho nemilo prekvapeny. Sam ale by som takuto temu vobec neotvaral, pretoze
> [...]

Přesně tak chvíli jsem tu nebyl- od neděle a v přihrádce je 100spamů -
samozřejmě že je zahodil thunderbird, ale proč mě mají zasírat schránku
a proč je jich tak moc.

Beru to jak nějakej projde ale poslední dobou je toho spamu čímdále tím
více a podle mě je to už neunosné.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Kam nešťastie chce ísť, tam si cestu nájde.
		-- Syrus