Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Středa Březen 1 14:32:50 CET 2006

Jan Kasprzak napsal:
> <sarkasmus>
> 	Aaaaa - omlouvam se, prehledl jsem v konfiguraci SpamAssassinu
> volbu "detekuj a zahod opravdu vsechny spamy, a nespamy nech projit".
> </sarkasmus>

Nechtel jsem byt drzy :-) Jen mi prislo, ze neco je zjevne spatne,
protoze SpamAssassin
tady mi takove veci nedela - tohle jsou prakticky jedine SPAMy, ktere mi
chodi.
Ale my tu (FJFI CVUT) tusim mame docela tvrda nastaveni.
> 	Samozrejme. A taky dam je mozne rozliseni mail/newsy.
> 	Problem ovsem je, _co_ vlastne nastavit.
Navrhy:
 a) pouzit archiv konference treba z minuleho roku jako HAM
 b) zridit adresu pro rucni uceni a nechat (lidi z konference) krmit
bayesovsky filtr
 c) omezit prispivani jen na prihlasene (a zbydou SPAMy z newsu, ale
aspon neco)

K b) - skript, ktery z mailu prijme cislo prispevku a pak si sahne do
archivu,
stahne si prispevek (jako holy text) a vrazi ho SpamAssassinu. Pripadne
s overenim
pres GPG klic, ze dotycny ma na takovou vec pravo?

Vyzaduje to lidskou interakci, nekdo to muze zvorat a neresi to mazani
zprav z archivu,
ale melo by to fungovat.

Vaclav Stepan