ukazkove zdrojaky

jan markus markus.jan na seznam.cz
Středa Březen 1 19:45:07 CET 2006

Dobry den,

kamaradovi se na zdejsim gymnaziu podarilo otevrit kurz programovani v
C pod systemem GNU/Linux. Rad by pro tu drobotinu pripravil prirucku
sestavajici z ukazek GNU-kodu a taxe blazinek obratil na mne... noa
tak jsem tady ;)

Dokazali byste mi prosim doporucit programy, ktere jsou podle vas
ukazkou dobreho programovaciho stylu, cisteho prehledneho kodu,
srozumitelnych komentaru... zkratka aby z toho primo dychal duch
hackerstvi?

Ja se tady babram uz druhy tyden v ruznych coreutils, binutils, vim,
emacs,... nejradeji bych to poslal na tiskarnu vsechno. Zacinam se v
tom pomalu ztracet.

Diky za vas cas,
--honza