vycerpani swapu / RAM na notebooku

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Středa Březen 1 21:06:40 CET 2006

> Pustte si top a seradte si (stisknutim 'm') procesy podle obsazene pameti.
> Bud se vam povede objevit hrisnika ktery si toho tolik alokuje, nebo se
> vam to nepodari a v tom pripade je to pravdepodobne chyba v jadre, ktere
> nekde bud cykli, nebo leakuje (nebo oboji).

Hm, problem je v tom ze takhle za normalniho stavu vsechno vypada OK
(nic nezere podezrele moc), a kdyz uz se to zblazni tak je to neunosne
pomale - dostat se ke konzoli je prace na pul hodiny. Zkusim downgrade
jadra a uvidim co to udela.

t.v.

PS: Ty 4kB/s uz se vyjasnily - nedoslo mi ze ten "hlidaci" skript
    zapisuje na disk, a ono se to pochopitelne cachuje.