Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Petr Voralek nazir na comp.cz
Čtvrtek Březen 2 23:18:29 CET 2006

> -> > Konferenci odebiram pres NEWSy a za poslednich 24 hodin jsem
> -> > nasel sedm (SLOVY: SEDM) nevyzadanych mailu.
> ->
> ->   Za posledních 2O () hodin jsem jich napočítal 13.
> ->   Obávám se, že *všechny* přišly z maillist strany, nikoli z news.  Kdo
> -> je tu vlastně ten "zlý"?
>
> Opravte mě, jestli se mýlím, ale měl jsem za to, že konference je otevřená pro
> veškeré maily právě proto, aby je mohli posílat lidé, kteří jí čtou přes news
> a tudíž nejsou přihlášeni k odběru...

  Opravte mě, jesli se mýlím, ale měl jsem za to, že zde někteří jedinci
měli poznámky na téma spam z newsů, a obávám se, že formulace "a zbydou
SPAMy z newsu, ale aspon neco" (která v tomto threadu zazněla a nad
kterou jsem se i pozastavil) napovídala, že se domnívají, že se spam do
konference hrne významnou měrou právě z news strany.  Přispěl jsem svým
hodnotným poznatkem, že tomu tak nemusí ve skutečnosti být, nic víc. :)
  Nelíbí se mi pokusy o démonizování newsů, IMHO jsou pro konferencování
i vhodnější, než maillisty (nebo, nedej alláh, webová diskusní fóra),
tolik k tématu, /bye.

--
   Petr Voralek   <nazir@(nazir|volny).cz>     24229288 na ICQ

... Have an adequate day.