SPF, Sender-ID a DomainKeys

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Pátek Březen 3 09:03:23 CET 2006

Snazim se o techto metodach dost precist, ale nenasel jsem clanky mlade
natolik (tak 3-4 mesice), aby v nich bylo nejake rozreseni.

Proto bych se chtel zeptat, jestli nekdo z vas tyto metody

1) sleduje -- a muze me odkazat na cerstve zdroje. Zatim jsem se docetl,
ze se to povazuje za experiment,

2) implementuje -- jak v pripade SPF resite kolizi SPF1 a SPF2/PRA,
inspirativne me zaujal postoj AOL. :-) Mate nejake publikovatelne vysledky?

SPF prichozi posty mi kontroluje SpamAssassin, rad bych tedy pridal
informaci k odchozi poste.

DomainKeys je metoda taky zajimava, ale docela slozita... implementovat
bych musel obousmerne.

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]