tiskárna na potisk CD

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Pátek Březen 3 10:14:22 CET 2006

Ing. Juraj Václavík wrote:

>Dobrý den,
>hledám nějakou tiskárnu, která umí potisk CD. Zatímními kandidáty jsou
>Epson stylus photo R220 a Canon pixma 4000. Podle dokumentace ke
>gutenprint (Epson) i ty japonské ovladače (Canon) ale zřejmě tyto ovladače
>nezvládají právě potisk CD. Máte-li někdo s potiskem CD nějaké zkušenosti
>(typy tiskáren, ovladače), napište.

Zdravim!

Pred par dny jsem si poridil Canon Pixma iP4200 a je fakt luxusni za ty
penize. Nicmene pod Tuxem jsem ji jeste nezkousel zprovoznit. Ale podle
toho co sem hledal na webu by snad mela s orig ovladaci od canonu jet
bez problemu. V nejhostim jsou tu ovladace od Turboprintu, ty ji
podporuji a pro domaci pouziti jsou tusim free. Otazkou je, jestli
existuje nejaka rozumna aplikacka pro potisk CD, ale to fakt nevim...