gpg - šifrování záloh veřejným klíčem

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Březen 3 12:14:47 CET 2006

Miroslav BENES napsal(a):

> Proč je tedy tato funkce uvedena v dokumentaci a popisována v různých
> návedech na netu ?!?

A proč by to nešlo ?

[petr na soban ~]$ gpg -a --export-secret-keys > pokus.gpg
[petr na soban ~]$ cat pokus.gpg
-----BEGIN PGP PRIVATE KEY BLOCK-----
Version: GnuPG v1.4.2.1 (GNU/Linux)

lQHhBENKR54RBACKg1v3gXL9xoFh6XUNb1sNoOZnOod8OF/kxkcARjUal3HJa+Rg
+VKrRxeBAWpH0BI4LDFc7hXv4CmngPMcLm4birrnJyGmEZiL0YJ6eyd0z8YBwsXa

blabla přece vám nepošlu soukromý klíč :-)

bZbcIpKBbOvyqI9I5LtcfeMLk5GrVablZmPNlHpc4vZ2ASAdFoyXVGDA/gMDAkz0
YYIqmSN+YAx6rhXlhDxCunCNuGZIlT2C7mN4c0DbvDjKJpDjpdfC3DGMyO/CrfxQ
ROW7T9V19u7xRs9ycK5cmoQWD6D0L+iCrs0hcyXTCnmITwQYEQIADwUCQ0pHvAIb
DAUJAeEzgAAKCRCFob8t10TWWj/oAJ4u0JTovdbHe/jC2bBZYJVb63nGMgCfTnx7
EXtv+3ZujjsNyNxio7JJqmU=
=enmP
-----END PGP PRIVATE KEY BLOCK-----

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Představivost je důležitější než inteligence.
		-- Einstein