gpg - šifrování záloh veřejným klíčem (dlouhé)

ph na rook.cz ph na rook.cz
Pátek Březen 3 12:59:50 CET 2006

> # soukromý klíč
> - jak se dá vyexportovat soukromý klíč ? Zkusil jsem postup podle
> dokumentace "gpg --export-secret-keys", ale nedopadlo to dobře :
> gpg: exportování tajného klíče není povoleno
> gpg: VAROVÁNÍ: nebylo nic vyexportováno
>
> Kde se povoluje export privátního klíče ? Prošel jsem si všechny
> možnosti příkazu "gpg --edit-key", ale nic příhodného tam nevidím.

   gpg --export-secret-keys

> by ale bylo potřeba importovat soukromý klíč. Jelikož se mi nepovedl
> jeho export na začástku pokusu, zkusil jsem importovat data ze souboru
> secring.gpg :
> # gpg --import /tmp/secring.gpg
> gpg: importing secret keys not allowed
> gpg: Total number processed: 1
> gpg:       secret keys read: 1
>
> Dotazy :
> - jak se povoluje import soukromého klíče ?

   Je možné, že se mu nezdá formát (importujete vlastně celou databázi klíčů,
ne jen jeden, importujte místo ní soubor, vytvořený pomocí
--export-secret-keys), nebo máte starší verzi gpg, kde je třeba
--allow-secret-key-import.

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz