Vypalovani multisession CD vs. diakritika a dlouhe nazvy souboru

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pátek Březen 3 16:41:47 CET 2006

Zdravim

Mam problem s vypalovanim multisession CD v K3b. Pokud mam CD s jednou
session (at uz vypalenou u nekoho na Windows nebo u me v K3b) a pridam
dalsi, u puvodni session se mi nezachovaji dlouhe nazvy a diakritika
(tzn. jsou videt soubory jen tak, jak jsou v ISO9660). Pri paleni
pridavam Rock Ridge i Joliet (zkousel jsem i jen jedno z nich, neuspesne).
Nevite jak na to?
Idealni by bylo reseni v K3b nebo pouziti jineho softu s GUI. Ja bych
prikazovou radku obcas prezil, ale nekdy z toho potrebuje palit i
pritelkyne (a ta je rada, ze uz si zvykla na muj WindowMaker :-)).

Udaje mozna zbytecne, ale radsi je uvedu: distrubuce Fedora Core 4
(delalo to i u 2 a 3), jadra jsem menil od 2.6.5neco (FC2) az po dnesni
2.6.15-1.1831_3, locale UTF-8, aktualni k3b a spol:
$ rpm -q k3b cdrecord mkisofs
k3b-0.12.10-0.fc4.1
cdrecord-2.01.1-9.0.FC4.1
mkisofs-2.01.1-9.0.FC4.1