ukazkove zdrojaky

Jan Markus markus.jan na seznam.cz
Pátek Březen 3 19:14:20 CET 2006

Vlada Macek wrote:
> Hlasuju pro Postfix.
>
> Nevim o baliku, ktery by mel mene chyb nez tento. Nevim o zadne chybe v
> Postfixu.
>
> Ale rozhodnuti neni jednoduche. Kazdy clovek ma svuj styl, ale Wietsemu
> ten jeho zavidim.

Diky, mrknu na to. Dost lidi mi napsalo soukrome a hodne doporucuji
kod co vysel zpoza rukou samotneho RMS. Musim rict, ze se mi hodne
libi. Odsazuje pouze dvema mezerama (coz mi pripada prehlednejsi nez
ty polovicni ci dokonce cely tabelatory) a vsechno peclive
okomentovava, takze je z kodu hotova kniha...

Nekdo (nebudu prozrazovat ;)) tady nadava na zdrojaky vim-u. Taky me
prekvapilo kolik lidi (chci rici hackeru :>) pouziva volani "goto",
pricemz v literature je to casto odsuzovany... asi nectu tu spravnou
literaturu

Taky se mi ozvali dva BSD nadsenci. Vida, na BSD jsem malem zapomel,
uz jsem si ho nainstaloval i se zdrojakama a kocham se po nocich.

No a uplne nakonec prozradim, jak me nadchlo 'a2ps':

  a2ps --medium=A4 -m -o cat.c.ps cat.c

Zkuste si to. Vysledek vypada perfektne (tedy pri defaultni
konfiguraci a2ps ve Fedora Core 4)

Zatim,
--honza