ukazkove zdrojaky

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 3 23:42:37 CET 2006

Jan Kasprzak wrote:
> main()
> {
>        if (a) {
>                b();
>        } else {
>                c();
>        }
>
> (osobne doporucuju precist si zejmena odstavce o slozenych zavorkach
Jen tak mimo tema se vas chci zeptat na nazor, jak byste z hlediska
prehlednosti hodnotil vyse uvedeny priklad, napsany takto
main()
        {
        if (a)
                {
                b();
                }
        else
                {
                c();
                }
        }
Tuto zvlastni upravu pouzivam ja a zajima me vas nazor ;-)
A duvod teto upravy? No velmi prosty. Kdyz mam mezi uvodni a koncovou
zavorkou napriklad 150 radek, tak se to proste nevejde na obrazovku. Kdyz
kontroluji spravne uzavreni zavorek, nebo proste jen koukam, co do bloku
patri a co ne, tak se postavim kursorem na uvodni zavorku a jedu dolu.
Vsechno, co ma stejne nebo vetsi odsazeni patri do bloku a na konci musim
narazit na uzaviraci zavorku presne na stejnem odsazeni :-)
Tak co vy na to?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz