OT Re: jask zakazu ICMP Echo Reply (zvenku), kdyz v systemu nemam iptables, ipchains? Diky.

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Březen 4 00:12:22 CET 2006

> Kteri cesti ISP zakazuji ICMP na pateri? Kdyz uz jsme se naucili grc.com,
> tak bysme radi vedeli i tohle. Znam spoustu idiotu co to maji zakazane na

Kazdy druhy. Myslim jenom na nekterych strojich takze kdyz udelate
traceroute, tak tam jsou * * * mista.

> windows soucasne s pustenym dc++, takze se jim jednak neda poslat zadne
> ICMP
> source quench a jednak se spojuji na adresy kde uz nic nebezi a jaksi
> neberou v potaz ze dostavaji ICMP host unrechable.

Chcete rici, ze kdyz zakazu na svem ADSL Echo Reply, aby nevracel odpovedi,
ze to ovlivni nejak mou praci? Prece nezakazuji, aby me nekdo poslal ICMP
zpravu, ale abych ja na takove neodpovidal. Nebo jsem to nepochopil? :-(