Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Sobota Březen 4 13:47:08 CET 2006

Martin Šanda wrote:
  > Ale to je asi jedno, spíš by mě zajímalo PROČ je to tedy
u všech všudy
> nastaveno tak, aby druhý příspěvek prošel?
> Pro spamery přece není nic jednoduššího, než poslat mail dvakrát...

Nedovedu si to vysvětlit jinak, nez že si děláte legraci...
<čirá ironie>Jak byste si to predstavoval? Že pokaždé, když
budu chtít odeslat e-mail do konference, budu k tomu
potřebovat písemný příkaz, vyhotovený s dvěma kopiemi,
poslaný shora, odeslaný zpět, vrácený k doplnění,
archivovaný, ztracený, nalezený, podrobený průzkumu
veřejného mínění, znovu ztracený, tři měsíce kompostovaný a
nakonec přeměněný v rašelinu na podpal??? Jak
vogonské...</čirá ironie>

ilicz