Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Petr Voralek nazir na comp.cz
Sobota Březen 4 16:10:10 CET 2006

> -> Nemohou odpovidat lide z newsu, protoze nejsou prihlaseni ;).

> Tak jsem se nemýlil!
> Kde jsou ti obhájci čistoty a neposkvrněnosti newsů, aby si to také
> přečetli ;o)

  Toto asi nebude narážka na mne, ale pokud snad přecijen ano - můžete
mi srozumitelně objasnit, jak toto souvisí s prostým faktem, že z news
strany chodí do konference minimum spamu (přesto, že je konference
příspěvkům ze strany news otevřená), což jsem od začátku tvrdil?
  Z mého úhlu pohledu je zdrojem problémů se spamem v konferenci
maillist a ne news strana, obstrukce je třeba nasadit (pokud o to někdo
vůbec stojí) na jeho straně, přes mail se do konference spam hrne, newsy
jsou v tomto ohledu (zdroj spamu) opravdu téměř čisté a neposkvrněné...
 Asi se nějak míjíme, nebo co.

--
   Petr Voralek   <nazir@(nazir|volny).cz>     24229288 na ICQ

... I came, I saw, I had no idea what was going on, so I left.