OT Re: jask zakazu ICMP Echo Reply (zvenku), kdyz v systemu nemam iptables, ipchains? Diky.

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Březen 4 16:31:16 CET 2006

> Jezisi. A uspesnych?

Ne, ale vice pokusu = vetsi zbytecny traffic! Tohle uz je akademicka
diskuze, ja se snazim zjistit, jakymi prostredky lze v orezanem linuxu
zakazat Echo Reply, nic vic :-/

> Hm, zvlastni, ty moje nikdy.

Vetsina jich je lame, ze ty vase ne, to je vyjimka. Ale traffic delaji, ze
si nejdrive pingnou, to take celkem chapu, protoze kde je Echo Reply, tam
urcite neco beha, to da rozum.

> Na internetu se toho pise, tuhle prej nekdo rikal, ze na hubnuti je
> nejlepsi
> stat se narkomanem. Verite mu?

Ne, rikal, ale psal, psal ze ty latky tomu hubnuti pomahaji a tomu bych i
veril :-)
Narkomanem se stane clovek, co to pak neumi ovladat (obecne s jakoukoliv
navyk.latkou).