Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Petr Voralek nazir na comp.cz
Sobota Březen 4 17:52:36 CET 2006

> ->   Z mého úhlu pohledu je zdrojem problémů se spamem v konferenci
> -> maillist a ne news strana, obstrukce je třeba nasadit (pokud o to někdo
> -> vůbec stojí) na jeho straně, přes mail se do konference spam hrne, newsy
> -> jsou v tomto ohledu (zdroj spamu) opravdu téměř čisté a neposkvrněné...
> ->  Asi se nějak míjíme, nebo co.
>
> Grrr...
>
> Tak znova: Spamy do konference chodí proto, že člověk nemusí být přihlášen.
> Tuhle vlastnost má konfernce kvůli lidem, kteří nejsou přihlášeni, protože
> odebírají news. Jasné? Nebo mám to vysvětlení ještě zjednodušit?

  Což nelze přispívání do konference bez přihlášení omezit pouze na
news->maillist bránu (to není řečnická otázka)?
BTW: stále tvrdím, že do konference lezou spamy drtivou většinou z
maillist strany a ne z news. :)

--
   Petr Voralek   <nazir@(nazir|volny).cz>     24229288 na ICQ

... Where would we be without rhetorical questions?