ukazkove zdrojaky

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Sobota Březen 4 18:39:32 CET 2006

Petr Vileta wrote:

> No dobra a jak byste tedy zapsal neco, kde podminka vyjde na nekolik
> zalomenych radek? Nekdy to je z duvodu slozite podminky, nekdy zase
> kvuli dlouhym nazvum promennych (typicky treba hashe). Ovsem je nutne
> udrzet nejakou prehlednost, tak jak tedy, podle vas?

Vmisim se do debaty. Sam pouzivam zpusob

main()
{
        if (a) {
                b();
        } else {
                c();
        }
}

... jinak receno co nejvic setrim radky, aby se mi co nejvic kodu veslo
na obrazovku. Kdyz je blok za if, for apod. jednoradkovy a kratky, dam ho
dokonce na stejny radek.

Odsazuju tabulatory (to proto, aby si ten, kdo miluje odsazovani po trech
mezerach mohl poslouzit pouhym prenastavenim sveho editoru :-).

Priklad z citace se spousty && by podle me v prvni rade vubec nemel
vzniknout. Nicmene casto se opravdu podminka if-u protahne. Pak se snazim,
pokud to jde, zalamovat v logickych mistech, na konec posledniho radku dam
svou { a dalsi radek odsadim o jednu uroven.

Dobre nastaveny syntax hilite prece taky udela sve v prehlednosti.

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]