conntrack jak je velky? :-))

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Březen 4 19:37:35 CET 2006

mam 2.4.20 a nasel jsem v logu toto:

kernel: ip_conntrack version 2.1 (256 buckets, 2048 max) - 344 bytes per
conntrack

vysvetli nekdo ten 256 buckets, 2048 max?
Jinak pres Gui jde v Asusu nastavit 16K spojeni.

-------

A ted k routingu, kolik si myslite trafficu, ze uroutuje 150Mips (150mhz)
processor? Ja si myslim, ze 10Mbps v pohode a jeste vice, ne?

O co mi jde, je to ciste akademicka otazka, ale jestli by ciste teoreticky
slo pripojit 200 useru k te krabicce, tolik PC nemam a je to nesmysl, ale
jestli to zavisi jen od contracku a natu, tak by melo jit na beznou praci v
pohode, ne?

Nebo na cem by to zkolabovalo?