ukazkove zdrojaky

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Březen 4 20:17:44 CET 2006

On Sat, Mar 04, 2006 at 06:48:21PM +0100, Vlada Macek wrote:

> Kdyz tu zminim garbage collector, tak me asi utlucete, co? :-))

Tak ale ted si nasadte azbestove spodky, protoze kdyz skvela java
zjisti, ze mam 2GB pameti a zaalokuje si je skoro cele... dobry, ale
pokud tam jaksi bezi dalsi sluzby a garbage collector nic nedealokuje
protoze pamet nedochazi, to je uzasny ;-). Hlavne me jako spravce
desne bavi
1. tlacit na programatory dodavatelske firmy, at se o tu dealokaci jaksi
   sami postarali
2. kvuli jedne sluzbe kupovat samostatny server
3. pripadne nejaky virtualni svet xen/vmware/...
4. nekde nastavovat limity na pamet procesu a podobne opicinky

Samozrejme garbage collector nema jen java ;). Klidne si ho muzete
dodelat do cecka ;). Ja sam pri psani vetsich veci mam debugovaci
pointery, ktery si hlidaji pocet referenci na "objekty" a pri ztrate
posledni reference jednak pamet uvolni a take mi napisou Krutou hlasku,
ze jsem...... ztratil posledni referenci na pametove misto.
-- Dalibor Straka