OT Re: jask zakazu ICMP Echo Reply (zvenku), kdyz v systemu nemam iptables, ipchains? Diky.

Oqak node.ch na centrum.cz
Neděle Březen 5 05:08:22 CET 2006

> Coz nejspis neni vubec zadny problem, kdyz jsem si mohl dovolit, aby
> stejne
> mnozstvi requestu proteklo v opacnem smeru.

Pri vsi ucte :-)) Nevim jak na vasem KARNEVALU, kde vam to neodpovida na
pingy, ale my tu na telecomech mame asymetrii typu 4096:256 Kbps, to jest
16:1.

> Taktez si myslim, ze miliony jsou znacne nadsazene cislo. U sveho domaciho
> stroje si podobne veci ze zvedavosti merim a jsou to maximalne tisicovky
> packetu denne; nemam duvod predpokladat, ze jinde by to bylo radove jine.

Jakou mate IP adresu, ze bysme vam tam poslali miliony? :-)

Aha:-)
Výpis trasy k 84.242.65.108 k panu Maresovi s nejvýše 30 směrováními

5   720 ms   157 ms   164 ms  nix1.karneval.cz [194.50.100.170]
6   169 ms   219 ms   327 ms  rt-pha-1.karneval.cz [81.27.192.66]
7   615 ms     *      163 ms  he-pha-4.karneval.cz [81.27.192.204]
8     *        *        *     Vypršel časový limit žádosti.
9     *        *        *     Vypršel časový limit žádosti.
0  ^C

Jaktoze vam to neodpovida? :-) Porusujete RFC. Anebo ze bych to neumel? Tak
mu tam nekdo poslete milion pingu za me.

> Uz jsem si take rikal, jestli to na nektere dotazy, ktere tu projdou,
> neni nejlepsi reakce ;-)

Je, kdyz nechcete poradit, ale mentorovat co se ma a nema a sam neodpovidate
na PING :-)