Spotreba Notebooku - ATI DRIVERS

sniper_2 na centrum.cz sniper_2 na centrum.cz
Neděle Březen 5 13:46:15 CET 2006

Zdravim.
  Na mem notebooku ASUS M6VA dosahnu ve windows bezne dvakrat vetsi vydrze na
baterie nez v linuxu, A to i kdyz mam v linuxu nastaven nejmensi jas a v WIN
nejvetsi :-(

P4M 1,86 GHZ - cpufreq s politikou powersave bezi na minimalnich 798mhz
jas prakticky na minimum, hdparm, laptop-tools, ati-drivers 8.22.5 s
powerstate=1

Pomoci techto utilek se mi podarilo snizit spotrebu z 35W na cca 25.
Kdyz ve windows vypnu powerplay na ATI tak dosahuji prakticky stejnych dob
jako v linuxu. Pri prepinani powerstate rezimu v linuxu blikne obraz klasicky
jako ve win, ale nejak nepozoruju ani zmenu spotreby v ACPI. Z toho usuzuji
ze powerplay pod linuxem nejde.

Dosahuje nekdo podobnych casu vydrze v Linuxu stejne jako ve Windows.
Muze mi nekdo napsat kolik je priblizna spotreba na nejake podobne konfiguraci
pri ruznych power-state stavech?

ASUS M6Va 8030
1,5 GB ram
1,86 GHz