OT Re: jask zakazu ICMP Echo Reply (zvenku), kdyz v systemu nemam iptables, ipchains? Diky.

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Neděle Březen 5 17:50:10 CET 2006

Oqak wrote:

> Pri vsi ucte :-)) Nevim jak na vasem KARNEVALU, kde vam to neodpovida na
> pingy, ale my tu na telecomech mame asymetrii typu 4096:256 Kbps, to
> jest 16:1.

> Jakou mate IP adresu, ze bysme vam tam poslali miliony? :-)
>
> Aha:-)
> Výpis trasy k 84.242.65.108 k panu Maresovi s nejvýše 30 směrováními
>
> 5   720 ms   157 ms   164 ms  nix1.karneval.cz [194.50.100.170]
> 6   169 ms   219 ms   327 ms  rt-pha-1.karneval.cz [81.27.192.66]
> 7   615 ms     *      163 ms  he-pha-4.karneval.cz [81.27.192.204]
> [...]

Obavam se, ze chyba je na Vasi strane. Adresa na ping odpovida. Vy jste
ale pozil traceroute a ten (bez volby -I) pouziva udp pakety!!! A u tech
se nedivim ze jste nedostal odezvu. (v dnesni dobe bych se spise divil
kdyby jste ji dostal).

-Ph