OT Re: jask zakazu ICMP Echo Reply (zvenku), kdyz v systemu nemam iptables, ipchains? Diky.

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Březen 5 20:12:38 CET 2006

Zdravim!

> Pri vsi ucte :-)) Nevim jak na vasem KARNEVALU, kde vam to neodpovida na
> pingy, ale my tu na telecomech mame asymetrii typu 4096:256 Kbps, to jest
> 16:1.

So what? Slusne nakonfigurovany stroj ma samozrejme na ICMP rate-limiter.

> - chlape, psal jsem, ze si to uz zapnul :-) Bud vypina na noc pocitac anebo
> proste mel maslo na hlave :-)

Preferuji jine pokryvky hlavy; zato o materialu Vaseho kabatu brzy budou
vypravet prislovi ;)

> - od puvodni otazky, jak to lze v mem ocesanem jadre regulovat jsme se
> ponekud vzdalili, pokud by chtel nekdo pomoct tam mu linknu GNU zrojaky
> jestli to objevi tak je machr.

Ono je to mozna tim, takova otazka neni pro nikoho mimo Vas nikterak
zajimava -- pokud jste se rozhodl pouzivat zmrsene jadro, je to problem
ciste Vas, potazmo toho, kdo jej zmrsil, a uz toho s Linuxem (takto predmetem
teto konference) nema moc spolecneho.

| Obavam se, ze chyba je na Vasi strane. Adresa na ping odpovida. Vy jste
| ale pozil traceroute a ten (bez volby -I) pouziva udp pakety!!! A u tech
| se nedivim ze jste nedostal odezvu. (v dnesni dobe bych se spise divil
| kdyby jste ji dostal).

U mne by ji port unreachable nebo administratively prohibited dostal,
povazuji za slusne i na nedorucitelne packety odpovidat, pokud jich neni
mnoho.

> Uz se ptam po treti:
> Co tak strasneho zpusobi zakaz Echo Reply na koncove ADSL pripojce?

Strasneho nic, jen Vas asi kdokoliv, po kom budete chtit pomoci se svymi
sitovymi problemy, posle k certu, protoze mu tim naprosto zbytecne
komplikujete zivot.

				Pekny vecer
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Hex dump:  Where witches put used curses...