OT Re: jask zakazu ICMP Echo Reply (zvenku), kdyz v systemu nemam iptables, ipchains? Diky.

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Březen 5 21:01:46 CET 2006

Zdravim!

> Pro pana Marese: a ktere RFC narizuje zapnutym pocitacum odpovidat na ping?

To jsem psal hned ve svem prvnim mailu, v nemz jsem se Vam vypinani echo reply
snazil rozmluvit. Byly to Requirements for Internet Hosts.

> Ja jsem dodal, ze jste si to asi zapnul. Jes podivem, kolik lidi tady
> napsalo, ze to neumim, aniz by nekdo pripustil, ze to bylo proste vypnute :-)

Ani se nedivim -- take bych predpokladal, ze jste si pred napsanim sveho mailu
takove trivialni moznosti overil.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
return(ECRAY); /* Program exited before being run */