Routovanie vs iptables

linux na mga.sk linux na mga.sk
Pondělí Březen 6 10:39:31 CET 2006

Vdaka za vsetky reakcie. Z casovych duovodov to len strucne zhrniem:

1. Routovanie smerom von mam vyriesene. Zial, zatial ho mam vyriesene s tym, ze
funguje iba ked je vypnuty firewall. Musim sa s tym este pohrat - aspon sa
nieco naucim ;)

2. DHCP mam vyriesene.

3. Routovanie zvonka smerom dnu na IPkamery zatial nemam vyriesene.

4. Ten server-noteboook uz nebudem pouzivat ako pracovnu stanicu. Zial, nemuozem
momentalne kupovat este dalsi switch, alebo router, takze zatial mi tam pobezi
fw, postfix a apache. uvazujem este o dns.

Tie duovody, preco som to takto riesil boli hlavne financne, aj ked viem, ze
take riesenie nie je koser. Mne osobne sa najviac pozdavalo, ze spolu s
kamerami aj kabelazou som sa zmestil do 10.000 Skk (kabelaz sietova aj
elektricka, 2 ip kamery TRUST 7100 a switch).

Dufam, ze sa mi ASAP podari aj softwarove problemy (routing, zalohy dat,
intruder warnirng atd.) vyriesit co najskuor.

Ak by ste este niekto vedel ako rozbehat routing zvonka na tie kamery vo
vnutornej sieti - budem happy ;)

Vdaka moc,

 goro