Komerce: QoS s FUP - nabídněte

JaFi filip na mits.cz
Pondělí Březen 6 16:48:48 CET 2006

No zrovna neco podobneho programuji. Bude to fungovat (a uz i z poloviny
funguje) takto:

1) MySQL server, na kterem bude databaze zakazniku. Kazdy zakaznik bude
mit nadefinovanu dvojici IP adresa <> MAC adresa. Rychlost DWN a UPL ve
spicce a mimo spicku. Datove omezeni za mesic. Pocet prenesenych dat za
danny den.

Jednotlivi zakaznici budou rozdeleni do oblasti, ze kterych budou
pripojeni (napriklad jednotlive WiFi body)

2) Router na WIFI bodu. Tento router si bude pravidelne sahat na MySQL
server a na zaklade dat z nej vytazenych vygeneruje pravidla pro
iptables (kvuli pocitani dat, zajisteni vazby mezi IP adresou a MAC
adresou, znackovani packetu kvuli UPL - zakaznici budou za NATem ), dale
vygeneruje prikazy pro HTB.

Uz mam hotovou tu "funkcionalitu" ... tj. generuji se mi konfig.
soubory, omezuje to rychlosti atd .... zbyva pouze uzivatelske rozhrani
... ladovat to bude nase sekretarka  :-)

Vzhledem k tomu, ze C-ecko jsem uz zapomnel, tak je to cele delane v PHP
a v BASHI - prosim nekamenujte me :-)))

Hotove to musi byt do konce kvetna.

JF