v cem a jak napsat jednoducheho daemona

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Březen 6 21:36:39 CET 2006

2006/3/4, Jakub Serych <serych na volny.cz>:

> Taky me to napadlo, ale vzhledem k tomu, ze konkretne se mi jedna o
> vypinani
> a zapinani Internetu do jednotlivych uceben prostrednictvim zmen v
> iptables,
> tak chci, aby to bylo co nejvice ukryte a nestandardni. Stredoskolaci jsou
> neuveritelne stouravi a zvidavi a obycejni kantori, co se tyka chovani na
> siti, neuveritelne neopatrni.
> Ale mozna, ze nakonec povesim cgi-bin na nejaky nestandardni port a
> windowsovsky "vypinac" si s nim bude skryte povidat. Rozhodne to nechci
> ovladat primo z browseru.

> [...]

Tak tohle přesně jsem měl na civilce řešeno tak, že jsem měl program, který
byl jako shell u určitého účtu. Člověk se přihlásil jako "uživatel" pomocí
putty, místo bashe mu naběhl program, kde zvolil co kde zapnout a kde
vypnout a potom se to samo odhlásilo, Je pravdou, že to ale neovladali
učitelé, ale ti dycky poslali studenta ke mne do kanclu a já to zapnul,
případně jsem to měl poznačeno v rozvrhu, kdy to má  být kde zapnuto.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec