transcode - rozbihani zvuku pri nahravani tv

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Březen 6 21:50:36 CET 2006

On Fri, 3 Mar 2006 15:36:00 GMT, Istvan Sobri <mistvanisko na gmail.com> wrote:

>  Zkoušel jsem použít transcode na nahrávání videa z televizní karty, ale
>  rozchází se mi zvuk. Používám tento příkaz:
>
>  transcode -x v4l2,v4l2 -i /dev/video0 -p /dev/dsp -N 0x55 -E 48000,16,2 -y
>  ffmpeg -F mjpeg -g 720x576 -f 25 -Q 5 -o video.avi
>
>  Nemůže poradit někdo, jak docílit toho, aby se zvuk nerozcházel, respektive
>  předbíhal?

	Pokud trváte na transcode, použijte nvrec. Jinak můžete použít přímo
nvrec bez transcode nebo mencoder. Všechno mám vyzkoušené a funguje.

	Naopak kdyby někdo věděl, jak odstranit při nahrávání ze zvuku šum,
tak bych se nezlobil.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860