Skryté adresáře na FTP serveru

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Úterý Březen 7 14:26:16 CET 2006

Přeji krásný den !

Jaký je podel vás "nečistší " způsob jak vytvořit na FTP serveru
"skryté" adresáře ? Tj. aby nebyly vudět při výpisu, ale aby se do nich
dalo vstoupit.

Napadl mě nejjednodušší způsob, tj. dát na začátek jména tečku. Takové
adresáře se pak nezobrazuj v běžných výpisech - zkoušeno na mnoha klientech.
Jenže to má jeden háček - zobrazí se totiž ve výpisu "ls -la", takže je
bez problémů zpřístupní třeba mc.
Co se dá udělat na straně serveru, aby byly skryté pořád ? Nejlíp na
vsftpd, na který už jsem si zvyknul :)

P.S. Potřebuji to vyřešit rychle, takže jsem na to šel cestou nejmenšího
odporu. Upravil jsem zdrojáky tak, aby tato vlastnost šla v konfiguráku
zapnout (ještě že ty zdrojáky máme :). Ale zajímalo by mě, jestli se to
dá vyřešit i jinak nebo jestli to jiný ftp server má nějak ošetřené.

Předem díky za odpověď.