Skryté adresáře na FTP serveru

Miroslav Benes miroslav_benes na zdas.cz
Úterý Březen 7 17:20:37 CET 2006

> Je přinejmenším pozoruhodné, že jste si při tom patchování nevšiml, že
> tam tato funkce už je :-)
>
> man 5 vsftp.conf, /hide_file

Na svou obhajobu musím upřesnit, že se jedná o RH9 + vsftpd-1.1.3-8. V
této verzi nic podobného není (podle Changelog tato volba přibyla v
1.2.0) - dokumentaci jsem prošel dost podrobně.
A jelikož jsem chtěl zakompilovat svou úpravu, stáhnul jsem poslední
dostupné zdrjáky (2.0.4), v nichž jsem našel v souboru ls.c postup,
kterým se ošetřuje volba force_dot_files. Tak jsem tam hrábnul a
naprogramoval (skoro) přesný opak, ale projít si i nápovědu této nové
vrze mě tak nějak nenapadlo :)