USB ADSL modem Sagem F na st a Debian Serge - problém

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Březen 8 00:11:41 CET 2006

Vážení a milí!

Onehdy jsem řešil rozběhání tohoto modemu pod SuSE 9.3, což se mi nakonec
podařilo.

Známí mě ale přesvědčili, že na router je SuSE těžkopádné, neohrabané, etc, a
že tam mám dát Debian.
Když jsem se k tomu rozhoupal, tak nastal opět problém s rozchozením modemu.
Použili jsme deb balíček s ovladači. Všechno normálně nabíhá až do chvíle, kdy
vytvoří virtuální eth2 a snaží se navázat přes pppoa spojení s modemem. To se
mu už nepodaří a tudíž nevytvoří ani ppp0, pochopitelně nerozjede ani
routování.
Údaje v /etc/eagle-usb/ by měly být v pořádku:
(VPI 8, VCI 30, Encapsulation 1 (PPPoE LLC))
Login a heslo je v pořádku.
Modem i linka je v pořádku, protože se SuSE nemá tentýž modem na téže lince
žádné problémy.
Nepomůže ani restart jednotlivých služeb nebo dokonce celého systému.

Podařilo se to někomu na Debianu Sarge rozjet (s ADSL od ČT) z deb balíčku?
Nebo musím ovladače zkompilovat?

Nechal bych tam SuSE, ale kdykoli řeším nějaký problém, tak mi známí říkají,
že ze SuSE nechtějí mít nic společného a že mi pomůžou, až si pořídím nějakou
"normální" distibuci ;o\

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Přesnost není pravda.
                                                             Henry Matisse