Komerce: QoS s FUP - nabídněte

Marcel Kolaja marcel.kolaja na solnet.cz
Středa Březen 8 14:11:37 CET 2006

Dobrý den.

Josef Klapal wrote:

> Potřeboval bych do bezdrátové sítě nasadit QoS s podporou FUP.  Jendoduché nasazení na linuxové routery, možnost nastaveí sůzných pravidle pro různé skupiny. Prosím odpovídejte na soukromou adresu.

Mohu Vám nabídnout službu soLNet firewall
(http://www.solnet.cz/sluzbyareseni/sluzby/firewall/index.html). FUP se
definuje tímto způsobem:

http://www.solnet.cz/manual/administrace_2005_4/multibox/lan_actions.htm

Pokud by Vám to takto vyhovovalo, ozvěte se mi, abych Vám podal cenovou
nabídku (do konference je zakázáno uvádět ceny IIRC, a jelikož jsem
zaregistroval žádost o poslání mailu i do konference, činím tak).

> lama2005 na centrum.cz

S pozdravem

Marcel Kolaja
soLNet, s.r.o.                                       http://www.solnet.cz/
"If I have trouble installing Linux, something is wrong. Very wrong."
       -- Linus Torvalds