CRON na Fedora 2

bod_mrazu na seznam.cz bod_mrazu na seznam.cz
Středa Březen 8 14:32:46 CET 2006

Zdravičko, potřeboval bych poradit s jednim probleme.. z niceho nic se
CRON rozhodl ze nebude fungovat tak jak ma.. mam bashovy scriptik ktery
provadi:
iptables-restore < /etc/sysconfig/iptables
tento script obnovuje pravidla v iptables.. spoustim to pres crona
scriptik mam v /sbin/iptabrestart ale kdzy to nastavim do CRONA tak se to
proste nespusti..
kdzy ho spustim rucne ve webminovi v slozce cron tak to jde normalne ale
samo se to nechce spustit..
- jiy pred timto scriptem mam jiny bashovy script ktery mi sype do
textoveho souboru vypis arp, je umisten ve stejnem adresari cili /sbin   a
 ten se spousti bez problemu.. presne tak jak ma.. muzete mi prosim poradit
cim by to mohlo byt pripadne cim se toho zbavit?