DVD+R - cim vypalovat ?

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Březen 8 16:28:44 CET 2006

On Wed, 8 Mar 2006, Vaclav PEROUTKA wrote:
> Ja K3B nepouzivam, pouzivam primo growisofs a ten nejak parametr "-speed=2"
> nechce zkousnout a tvrdosijne hlasi rychlost 6.1x ...
Ja taktez, ale -speed=4 skousnul a i kdyz rval neco o 6.1 tak vypalil.
Tak jsem to ani dal nezkoumal. Jenom, ze kdyz jsem mu parametr -speed
nezadal, tak chtel vypalovat 16x a ac to byla media oznacena 16x a
vypalovacka se tim chlubi, dostaval jsem po podobnych hlaskach v dmesg
odpoved, ze nebylo nalezeno medium.

                             Karel Dudasek