smtp server na lokale

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Březen 9 15:27:27 CET 2006

Dne čtvrtek 09 březen 2006 15:08 pat napsal(a):
-> Ahoj,
->
-> potreboval bych poradit s nasledujici veci: potrebuji odesilat e-maily z
-> Mozilly, ale mam problem, ze ne vsichni poskytuji SMTP server (freemaily),
-> takze mne napadlo rozchodit si na lokale SMTP server a pouzit jej jen pro
-> odesilani. Da se toto nejak uskutecnit ??? Pokud ano, muzete mi doporucit
 neco -> jednoduse/rychle rozchoditelne ???

Samozřejmě to lze, ale je to zbytečné.
Používejte smtp server svého providera.
Pokud přecejenom chcete odesílat poštu přímo z vašeho počítače, budete
potřebovat pevnou IP adresu a nějaký MUA (qmail, sendmail, postfix, atp).
Tady se debatovalo o "minimalistickém smtp", což by vás mohlo zajímat:
http://www.abclinuxu.cz/forum/show/57850

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student DU na FF UK  |  redaktor časopisu Brána
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
V renesanci nahradila spiritualitu idealita.
                                                      Georges Braque