smtp server na lokale [castecne vyreseno]

pat pat na xvalheru.org
Čtvrtek Březen 9 16:56:44 CET 2006

Diky za nakopnuti, tohle reseni mi nejak nedoslo ... podivam se, jak to mam s
pripojenim z ruznych mist a podle toho se zaridim - pokud to nepujde, tak
stejne skoncim u smtp ;-)

Diky.

     Pat

P.S. Pouzivam Mozillu a ta poskytuje taky takovyto support.

On Thu, 09 Mar 2006 16:50:45 +0100, Dal Horinek wrote