smtp server na lokale [castecne vyreseno]

pat pat na xvalheru.org
Čtvrtek Březen 9 17:19:46 CET 2006

On Thu, 9 Mar 2006 17:05:39 +0100, Slavek Banko wrote
> Také jsem zaznamenal zminu v nastavení SMTP u poskytovatelu, nicméni
> se jednalo o zminu docela logickou - aby bylo mo3/4né poštu poes
> jejich SMTP odesílat, je toeba se nejen na SMTP ovioit, ale pou3/4ít
> adresu odesílatele z poíslušné domény. Napoíklad pro odesílání poes
> SMTP Seznamu tak nemu3/4ete odesílat poštu s adresou z domény "pat na vaše_firma.cz".

Presne tady je problem; domena je na free hostingu a tudiz tam neni SMTP a
donedavna jsem pouzil smtp.seznam na odesilani, ale ti to zmenili - a uz mam
problem :-)

Nejak to dopadne.

     Pat