wait()

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Březen 10 00:57:18 CET 2006

Ahoj,

On Thu, Mar 09, 2006 at 11:02:29PM +0100, Martin `MJ' Mares wrote:
> Ahoj!

> Pamatuje si to do doby, nez rodic exitne.

Hmmm, to je blby ;-(, kdyz ten rodic ma bezet nekolik let a forkovat
deti na obsluhu prichozivsich tcp spojeni. Takze kdyz neudelam
	signal(SIGCHLD, eat_wait);
tak jsem prase...

Todle napsal Linus do komentare k forku ;)

 * Fork is rather simple, once you get the hang of it, but the memory
 * management can be a bitch. See 'mm/memory.c': 'copy_page_range()'

Diky moc,
-- Dalibor Straka