wait()

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Březen 10 13:41:36 CET 2006

Michal Kubecek <mailto:mike na mk-sys.cz> wrote:

> Protože by se mu v systému hromadily zombie.

	Ono je to ještě horší - viz man 2 signal:

       According  to  POSIX  (3.3.1.3)  it  is  unspecified  what happens
when
       SIGCHLD is set to SIG_IGN.  Here the BSD and  SYSV  behaviours
differ,
       causing  BSD  software  that  sets the action for SIGCHLD to SIG_IGN
       fail on Linux.

	Takže mi z toho vychází jedině založit v masteru procesovou skupinu
a master procesem chytat a zahazovat návratové hodnoty všech synů této proc.
skupiny... - omlouvám se, ale v drahné době jsem podobné opičárny rutinně
dělal na SCO a tam mi kromě jiného to SIG_IGN zajistilo nedělat zombie (a
nebo stárnu a melu z cesty).