wait()

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Březen 10 14:21:12 CET 2006

Martin `MJ' Mares <mailto:mj na ucw.cz> wrote:
> handler, ktery je bude chytat? Pripadne trik s wait() pred
> fork(), ktery uz
> jsem navrhoval? [Tehdy nepochytam vsechny zombie ihned, ale

	Tak tento mail ke mne neprobublal a i archiv se k nemu nezná...:-(
(možná zatím)

mysíte wait(0, NULL, WNOHANG) ?

Pokud ano, tak jsem to sice nepoužil, ale pokud syn umře po tomto volání
jádra, tak nám zůstane zombie... pokud jich takto zůstane více než je
následné volání wait-ů, tak nám zůstávají zombie, které již nikdo nevyzvedne
do úmrtí rodiče... (a dosáhneme limitu počtu procesů v systému/session) - a
ve smyčce občas cvičně volat wait mi přijde neefektivní.

	Odpověď moje je taková, že jsem se účastnil vývoje systému, jehož
doba běhu se mohla počítat na měsíce, ne-li roky - obsluha technologických
procesů - a tak byla snaha počítat opravdu se vším a udělat to maximálně
odolné... (a korektní ze všech směrů).