Narazove spamovani

Petr Horacek horacek na azsoft.cz
Pátek Březen 10 15:09:09 CET 2006

Dobry den preji,

asi dva dny zpatky mi na jeden ze serveru (FC4, postfix 2.2.2, NOD32 pro
LMS) zacalo chodit velke mnozstvi mailu, podle hlavicek a adres spam,
velka cast jich skonci v deffered.

Behem minuty dokaze dojit i pres 1500 mailu (celkove se pocet vysplha i
pres 10000 mailu). Je to vzdycky tak jednou za 2 hodiny, z nekolika IP
adres.

Tim ze to zacne postfix a NOD zpracovavat, cely system se zpomali, nejde
odeslat posta a nez se system dostane do "normalu", je co se tyce mailu
nepouzitelny.

Testoval jsem server na abuse.net/relay.html (negativni), zakazal jsem
SMTP-Auth zvenci, zmenil hesla vsech uzivatelu - bezvysledne.

Nevite prosim nekdo, co s tim?

Dekuji za pomoc.

S pranim pekneho dne

Petr