Dodatek k diskusi k rychlosti AMD vs Intel (aneb proc to bylo vuci AMD unfair)

Václav Štěpán w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Březen 10 18:08:41 CET 2006

Dobry podvecer,

jen se kratce vratim k diskusi, kterou jsem pred casem vyvolal na tema
rychlost AMD vs Intel.

Mezitim mi tady pribyl dalsi takovy stroj a ten puvodni dual-Opteron
jsem prevedl na 32-bit Debian (protoze jine pouzivane aplikace,
by vyzadovaly 64-bit Fortran 90, ktery jsme v tom okamziku nemeli).

V puvodnim kodu, pouzitem pro to minule porovnani, byla chyba, ktera
(opakovatelne) ruzne prodluzovala dobu vypoctu podle pouziteho
prekladace a optimalizaci. Ta uz tam neni :-)

Udelal jsem si jeste jedno srovnani:

cyklu/s  system                              prekladac
11.3     Linux, Xeon 2.4 GHz                 PGI Workstation 5.1
21.1     Linux, Xeon 3 GHz                   GCC
12.0     Linux 32-bit, Opteron 246, 2 GHz    GCC
29.2     Solaris 10, Opteron 148, 2.2 GHz    SunStudio 11

Vsechny pritom skutecne udelaji tu samou praci. Z tohohle uz tedy
nevychazeji AMD tak spatne :-)

Vaclav Stepan