Narazove spamovani

Petr Horacek horacek na azsoft.cz
Pondělí Březen 13 12:10:25 CET 2006

Daniel Hrbac napsal(a):

> díky tomuhle Vám nebudou chodit maily třeba od brněnského realspektra. a
> nenechají se přesvědčit že je chyba u nich.

Tak jsem zas o kus pokrocil, a priste na to pujdu z druhe strany - utok
sel totiz z vnitrni site, o kterou se nestarame. Jeden z uzivatelu mel
cervika ci co a napadlo me to az dnes rano, kdyz jsem kouknul na grafy
vytizeni jednotlivych stanic a bylo tam pres gecko.

Soustredil jsem se totiz jen na spam zvenci.

Az budu mit jistotu, odeberu reject_invalid_hostname,
reject_unknown_sender_domain ponecham.

Diky za rady a tipy

S pranim pekneho dne

Petr