Narazove spamovani

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Pondělí Březen 13 13:13:03 CET 2006

On Mon, 13 Mar 2006 11:14:19 +0100 (CET)
Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

> 	Můžete mi říci, jak se může ztratit korektně odmítnutý mail? Pokud
> je někdo lama a není schopen nastavit systémy tak, aby komunikovali jak
> mají, pak možná... u řádně konfigurovaných systému pojem "ztratil se mail"
> neznám...

nebere to osobne .. koneckoncu jen tak "tlacham",
ale pojem "ztratil se mail" znam docela dobre
nebo ten pojem je nejak jako "nedosel mi mejl"

...spamy ->
hodne uzivatelu ani nevi za maji folder kde je najdou ...
mazou se automaticky po 14 dnech od doruceni  ...
... i kdyz pravda nemuzu na svou dusi/kuzi tvrdit
ze mam radne konfigurovany system -)))

toz tak ...

a je to enem povidani tak navrhuji neodpovidat ...
koneckoncu ..nic se netrati ... enem neco
je odmitnuto hned ... neco odlozeno a neco
case vyshumiii -))) ... (ale kdo to ma tridit a zalohovat
a logovat)

toz podruhe tak -)
simon