Re: Jak zjistit vnejsi IP adresu HW routeru - VYŘEŠENO

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pondělí Březen 13 20:29:24 CET 2006

Pavel Vedral wrote:
> Dekuji vsem za podnetne rady, ktere spocivaly hlavne v otevreni mych
> zaslepenych oci. Sir A.C. Doyle: "Jak proste, mily Watsone...". Asi
> jsem fakt prepracovanej. Pujdu cestou zrizeni sluzby na mem vlastnim
> verejnem JSP/Servlet kontejneru, ktery mam kompletne pod kontrolou.
> Presne tak jak radi tady kolega Pragl.
>

> Diky vsem,
>
> Pavel

a  co treba udelat si na nejakem free webhostingu v php nebo necem, co
tam je <?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']; ?> no a to se pak uz uplne
jinak parsuje, kdyz tam nic jineho neni, ne? :)

A pak uz jen:
 echo -n "verejna ip: " && wget server/ip.php -O ip &> /dev/null && cat
ip && echo;

--
== www.horinek.net ==
Dalibor Horinek