Konfigurece routeru na PC

Zdeněk Havlát havlat na stampinet.net
Úterý Březen 14 11:13:11 CET 2006

Libor Chocholaty píše v Út 14. 03. 2006 v 10:35 +0100:

> ---

> A co takhle kontaktovat vaseho barakoveho providera, at vam prideli vic
> IP adres a pouzit switch misto routeru?
>
> Libor

Nemyslim ze by bylo hodne provideru, kteri by rozdavali ip adresy.
Museli by pak vice zatezovat svuj shaper, meli by horsi prehled u
statistik.

Váš vlastní router musí být NATrouter (počítače ve Vaší síti budou
schovany za ip adresou 5.21). Pokud to bude čistý router, musel by
provider přidat Váš rozsah do routovací tabulky.

Zdeněk Havlát

--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí